yesimle Pıhtılasma bozuklugum oldugu için 6000 Enox ve 100 mg Coraspin kullanıyorum. Sizlere doktorlarınız kaçıncı haftada Coraspin bıraktırdı ve bıraktıktan sonra herhangibir sorun yaşadınız mı? Genlerimde mthfr 2 homozigot, 1 heterozigot.
gzdeozss yesimle benim pıhtılaşma sorunum yoktu ama daha önce düşük yaptım peşinden tekrar hamile kalınca doktor her ihtimale karşı coraspirin başlamıştı detaylı ultrasona girdikten sonra bıraktırdı 22 haftalıkken sonrasında da herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür
Adalina09 yesimle bana da 32 de bırakalım dedi şuan 30 haftalık iğneye de doğuma kadar devam edelim dedi aciksaci güvenemiyorum
sehrengiz_8 yesimle 13. Haftada coraspirini bırakmıştım canım pıhtılaşma sorunum hala var şu an sadece oksapar kullanıyorum
1999luanne yesimle soldan bebeğe az kan pompalandigi için verdiler bana coraspin kaçıncı haftaya denk geliyor bilmiyorum ama 5subat doğum görünüyor. 20aralikda birak dedi doktor
Beritan01 Ben corasprin ve oksapar 4000 lik kullanıyorum normalde doğuma iki hafta kala corasprin birakilacakti ancak burun kanamalarim olunca 32 de bıraktırdı doktorum oksapara hala devam doğumdan 3 hafta sonraya kadar da kullanacakmisim
yesimle Beritan01 bende 32 haftadayım hala kullanıyorum 34 ya da 36 da bıraktıracak doktor ama korkuyorum bırakırsam diye. Daha önce de kaybım olunca..
Beritan01 yesimle oğlumda da doğuma yakin birakmistik herhangi bir sorun çıkmamıştı çok şükür birde onda oksapar kullanmamama rağmen şimdiki gebeligimde oksapara devam corasprin bırakalı 4.haftam bu çok şükür bundada şimdilik bir sıkıntı olmadı ki zaten doğuma yakın bırakılmasi lazım ki doğum esnasında kanama ihtimali olmasın
yesimle Adalina09 aynı şekilde bende öyle. Limonlu su içsem iyi gelir mi acaba bırakınca diyorum… kimi doktorlar kalbinde sıkıntı olur diyip 32 de bıraktırıyor, kimi de doğumdan 1 gün önceye kadar kullanırıyor hapı.
yesimle Beritan01 tek başına 6000 yeterli olur mu coraspini bırakınca? Bazı doktorlar da coraspinle enox aynı değil diyor.
Beritan01 yesimle benimki 4000 lik birde hiç bilmiyorum ki bir sıkıntı olsaydı eğer corasprini biraktirmazdi doktorum 🤷🏻♀️
yesimle Beritan01 tabiki öyle ama korku var bende, son aya kadar gelmişim.. bırakıp iğneyle devam edenler sağlıklı bebek dünyaya getirdiler mi çok merak ediyorum.
Beritan01 yesimle oğlumda 35+3 te erkenndogum yapmak zorunda kaldım corasprini doğuma yakın bırakmama rağmen eşi erken yaslandigindan kan akışı iyi gitmemişti ve 2380 Gr la 19 gün kuvozde kaldı şimdi ise 36 yi görmem bir mucizeydi aynı zamanda plasenta previayim cok şükür bugün 36 oldum ve gelişimi oğluma göre çok daha iyi bence bunda asıl iğnenin etkisi olduğunu düşünüyorum o yüzden kötü düşünmeyin
yesimle sehrengiz_8 sehrengiz_8 aaa maşallah kaçlık kullanıyorsunuz bide genlerde homozigot var mı sizin?
yesimle Adalina09 umarım öyledir , çok değiştirdim doktor , bilmeyen çok doktor var hep yanlıs yönlendirdiler beni de
sehrengiz_8 yesimle dört genim heterezigot homozigot olan genim yok. Şu an 23 haftalığız bir sıkıntı yok ama doğuma kadar oksapara devam dedi 4000 lik kullanıyorum.
yesimle Beritan01 maşallah 🧿 doktorlar 3 kere ölmeden yönlendirme yapamayız denicez olmazsa birdahakine falan diye konusunca kimseye güvenim kalmadı
yesimle Adalina09 biri hiç kullanma dedi biri 32 ye kadar dedi biri kesinlikle 36 haftaya kadar hiç bırakmadan corapin e devam dedi 🤦🏼♀️ Kilo aldıgım için 4000 lik dozu 6000 yaptı Hematoloji doktorum. Hematoloji’ye gidip görüşücem coraspin konusunu, sonucta onlar uzman. Bide 3 haftada bir cağırıyorlar kadın doğum 32 den sonra daha korkuyorum. Korona var gelme diyorlar
Beritan01 yesimle ne saçma bir cümle ya doktorum özelde benim perinatolojiye yolladı ilk gebeligimde bebeğimin kalbi durmuştu araştırılsın diye bende devletteki doktora gittim bana dediği şey hele bir üç dört düşük yap ondan sonra arastiririz böyle bir saçmalık mi olur doktoruma söyledim bana söyleneni ve o bile bu cümleye çok tepki gösterdi tüm tahlillerin her seyimi dışarda özel yaptırdım eğer yaptirmasaydim belki oğlumda da bu hamileligimde de ilk hamileliğim ki gibi kötü sonuclanacakti 🤷🏻♀️
yesimle Beritan01 aynen öyle. Benim ailemde sıkıntı oldugunu söylediğim halde yapmadılar. Tıpa gidip yaptırdım bende. Yani sebep ne neden ilk basta yapılmıyor bu test onu anlamıyorum. Sonucta sadece kan veriyoruz zor bir işlem de değil. Acımasızca konustular aylarca üzüntüyle gezdim.
Adalina09 yesimle Bu konu hakkında benim de kafam çok karışık maalesef gidersen bana da haber et doktor ne diyecek
Beritan01 yesimle benim doktorum 32 den sonra her hafta çağırıyor nst için yarın gidip doğum tarihi alacağız bir sıkıntımız yoksa inşallah 🙈