Kumru_ Papatyanne33 canlar falan açık olsun canım. Ben kendime veya başkasına boya yaptığımda kokusu bogazimi yakıyor çünkü çok kimyasal var içinde
busra5501 Papatyanne33 kızlar ben de son aylara doğru saçımı boyamak isityorum orum organik bir baya bulup yapan var mı aranızda. Saçım üç renk şu an moralim bozuluyor kendi rengine boyayacağım
marbling10 Papatyanne33 eldiven kullanın ve hava alacak bir odada yapın, sorun olmaz Allahon izniyle. Ama bence yapmasanız daha iyi olurdu, sizden başka biri yok mu boyayabilecek?