GamzeKrmn 36.haftanın içindeyiz geceden beri regli ağrısı gibi ağrı çekiyorum 🙈 36.haftada olup bu durumu yaşayanlar burada mı? Doğum sancısı mı bu sizce? Yalancı sancı mı? Doktora gitmek gerekir mi?
Banu-88 GamzeKrmn Ben de aynı haftadayım ve aynı şikayeti yaşıyorum araştırdığım ve öğrendiğim kadarıyla yalancı sancı bu sıkılaşmadığı sürece paniğe gerek yok nefes kontrolüyle karşılayıp geçmesini beklemeliyiz sağlıkla doğumlarımız olsun inşallah 😇🌸