Melek3 Kızlar birden hastaneye gitme kararı aldık çatı muayenesni 37 . Haftada mi yapıyorlar 🙄 bilgisi olan cevaplayabilirmi kolay mı zor mu nasıl bişi
leylasmomm Melek3 Benim doktorum gerek görmedi ama genelde acil gittiğinizde kontrol amaçlı bakıyorlar. 37de doktorum yapmadı ama 37+2de kasılmayla gittim ebe yaptı. Biraz rahatsız edici biraz da acıyor ama saniyelik yani elini çıkarınca geçti acısı
Beyzuska Melek3 az once geldim hastaneden çatı muayenesinden tam 37 haftamdayim. Saniyelik bisey kendini cok kasma
Dilara0638 Melek3 ben 37+5im 36+2 de yaptırdım çatı muayenesi kendini kasma çok kısa bi işlem zaten önemli olan rahat olmak
yamacinannesii Melek3 38 hafta olucak benim bugün kontrol vardı nst ultrason normaldi muayene etmedi canım
Melek3 leylasmomm acil değil kaç haftadır muayenye gitmiyorm onun için de yine de baksrmi diye insan bir geriliyir