teletabi minikayak2-6 ilk iki üç hafta zorlandım bu gebeliğimde sonradan rahattım. Şuan mide bulantım da yok ilk defa bugün ilacı bıraktım rahatım çok şükür 🤗
AdenEva minikayak2-6 ben de bi yanlışlık oldu herhalde ben hamile değilim diyordum 😇 bünyeye göre değişiyor endişelenmeyin onun yerine tadını çıkarın ne güzel işte 🤷🏻♀️😂
minikayak2-6 AdenEva aynen ülke. 12. Haftada hafif karın ve bel ağrısı normal mi peki yaşadınız mı siz?
AdenEva minikayak2-6 sadece ilk başta adetimin geçiktiği 4-5 gün adet ağrısı gibi ağrım vardı onun dışında çok hissedilir ağrım olmadı