Meltempozi ben gebeligimin ilk aylarında binmek zorunda kaldım
Arabamız yoktu.ustelik yağmur da yedim. İlk 2 ay malesef hergun ise esim motorla bırakıp aldı. Ters bir yerde çünkü isim.
Çok şükür hayata tutundu bebeğim. Hatta geçenlerde kalbinde delik var down sendromu riski yüksek denildi. Oralı bile olmadım.Benimki motorun üstünde gide gele hayata tutundu. Bişey olmaz benim kızıma diye😁 şükür son kontrolumde herşey normaldi