Hsg çekildikten sonra akşamına sancım oldu hastaneye gittik serum falan derken crp 198i gördü ve 1 gece hastanede yattım sonrasında dr herşey çok güzel tüplerin açık dedi fakat sol tüpte geçiş biraz yavaşmış ve sıvı bir miktar birikmiş, laparoskopi ile tüpünü almamız gerekebilir diyo ve çok korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı