Ben normalde 38 bedendim. Cokda kilo almadım. 62 kiloyum 30. Haftamdayım. L alayım dedim resmen içinde yüzdüm kolu , paçaları , omuzları acaip durdu bende gittim M beden aldım oda bol geldi de haftam ilerledikçe içini doldururum herhalde. Beden işi gerçekten sıkıntı 😑 inşallah sonrasında olur dımdızlak ortada kalmam 🤪