Nezahat canım aslında çok arastırmıştım ve özellikle küvöz var diye burayı Seçmiştim ama 1. Derece küvöz varmış benim erken olacağı için 2. Dereceye ihtiyacım varmış. Birde ben sezaryen istiyorum dönsün istemiyorum. Çünkü suni sancı verilmesini istemiyorum okuduklarım ve duyduklarımdan dolayı. Şuan zaten sezaryene uygun bebiş 😇