tgba715 Kızlar 34+2 kontrole gittiğimde 32+3 çıktı ama doktor hiç olumsuz demedi sadece ince uzun Bebek olacak dedi böyle durumda olan var mı
tgba715 Clementinee çok teşekkür ederim inşallah ☺️ olumsuz konuşmasalar da her şeyi kafaya takabiliyoruz 🤷🏻♀️
bahtnurr1 tgba715 32de geride dedi 34de haftasını yakalamış dedi canım. Yumurta tavuk be günde 2-3 porsiyon süt yoğurt yemeye çalıştım
tgba715 bahtnurr1 teşekkür ederim canım insallah yakalar benimki de. Gerçi dediğim gibi doktor bi sorun gibi söylemedi hatta bisey söylemedi ben gördüm geri olduğunu sadece ince belli olacak dedi ama insan kafaya takıyor her şeyi ya 😊