mirayveannesiii -Gmz- 3-4 gündür bende o şekildeyim ortalık hastalığı var dedi kaynanam, görümcemle kaynımda bu şekildeydi çünkü
kubraakbas -Gmz- kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama 1.-2. Trimesterde kekik,nane/limon vs tüketmeyin. Sadece ıhlamur için çünkü diğerleri rahimde genişlemeye sebep olabiliyor
-Gmz- mirayveannesiii pazar gününden belli bu haldeyım cumartesı sabah hastaneye gittim hava çok soguktu akşamdanda saçlarım ıslak yattım galiba şifayı öle kaptım
Fehime16 -Gmz- canım bol bol uyu ve kendini terletmeye bak geçen hafta bende öyleydim yemeğini bol c vitaminle tüket sonra geç uyu ve bol bol su iç çok geçmiş olsun inşallah toparlarsin 🤲🏻
-Gmz- Fehime16 saolasın canım inş benımde geçer çok halsizlık var dünden belli mandalin yemekten inan mandalin kalmadı nane limon kaynattım ama çok içmeyede korkuyorum
Fehime16 -Gmz- ıhlamur daha iyi geliyor diyorlar canım ılık su ballı süt tarçınlı filan inşallah iyi gelir🤲🏻
Sedacyln -Gmz- bende öyleydim canım aşılıyım o yüzden test vermedim ama 3günde geçti zaten. Eczaneden atom çayı al iç ben o çekilde iyileştim. Geçmiş olsun
Sedacyln -Gmz- ıhlamurdan başka bişe kullanamadım bende malesef çok baş ağrın varsa parol al canım. Atom çayının hiçbir zararı yokmuş eczacı istediğiniz kadar tüketebilirsiniz dedi