zeynepin_annesiiii Minigim45 evet duydum onu çok iyi geliyormuş acaba konak da olabilir mi benimkiler bugün düzeldi gibi sanki biraz
Minigim45 zeynepin_annesiiii benimkide bi yok oluyodu bi çıkıyodu ortaya kullandıgımdan beri iyiyiz şükür
zeynepin_annesiiii Minigim45 banada kremler iyi geldi toparladı inşallah bidaha çıkmaz çıkarsa o kremden bende alicam