Zhra4242 Papatyanne33 Bende konyada yaşıyorum randevu açıldı mı insan mutlu oluyor hele ben gibi 11 hafta gidemediyse bugün bende alabildim şükür
Papatyanne33 Zhra4242 evet çok iyi oluyor. Ben hep bildiirm bıraktığım için hiç sorun yaşamadım o konuda 36+3 oldum