Ebru5474 Merhaba kızlar dün nişanım geldi 37+4 gebeyim ama açılma ve sancım yok nst de düzensiz sancı çıktı sadece acaba ne zaman olur Doğum ne yapmalıyım
Busra2524 Ebru5474 37+5 im bende ilki nişan ile başlamıştı 38+3 de Doğum oldu ama bunda hiçbirşey yok oerşembe gel dedi duruma göre suni verebilirim dedi dua et bana da kendiliğinden gelsin