Eminedmr Benim gibi kasık ve bel ağrısı çeken var mı yerimden kalkmak istemiyorum 3 gündür yatıyorum 9 Kasım’da kontrolüm var öncesinde doktorum normal demişti ama bu çok uzun ve ağrılı geçiyor 8+3 deyim