neslihanozturk evlendikten bir sene sonra çocuk sahibi olmaya karar verdik 6 ay kadar denedik ama olmadı bende bir sıkıntı olabilicegini düşündüm normalde bir sene olmaması normal kabul ediliyor ama benim içime bir kurt düşmüştü sonra bir kadın doğum doktoruna gittim testler yaptı muayene etti bir sorun çıkmadı sonra eşimden sperm testi istedi sonuçları görünce anladık sorununuzun sperm faktörü olduğunu normal yollarla çocuk sahibi olmamizin çok zor olduğunu öğrendik yani durumumuz tüp bebeklikti bizde hiç vakit kaybetmeden araştırmaya başladık nereye gidebiliriz hangi doktora gidebiliriz diye merkezi bulduk doktora karar verdik ve tedaviye başladık şuan 2 buçuk aylık hamileyim 3. Gün embriyosu ile ilk denemede hamile kaldim çok şükür benim gibi bu yolda yürüyen bu zorluğu yaşayan herkese Rabbim maddi manevi yardımcı olsun aynı sevinci yaşatsın inşallah 🙏🏻🌺