Benim 4+6 yarın 5.haftaya giriyoruz yalnız kızlar ben erken öğrendim gebe olduğumu 14 ekimde öğrendim böyle ürperiyodum ve başım dönüyordu sanmıyorum ama bi bakayım diye test yaptım silik çıktı neyse 15inde kan verdim 121 beta hcg 2 gün sonra 352 idi hemen doktora gittim zaten bi daha kan testi yapmadı bu hafta ultrasonda kese göründü ikiz gebeliğin beta hcg ile ilgisi var mı? Varsa benim 3.haftaya göre yüksek miydi ki değerlerim? Kayınvalidem tutturdu rüyamda gördüm ikizlerin olacak diye bana bi zararı dokunmadı iyi biri diyorum içine mi doğdu. 😁 ama öyle olsa bu hafta kesede görünürdü değil mi??? Çok uzattım biliyorum ama ikiz ikiz deyip durdular merak ediyorum 🤭