Kızlar merhaba hepinizin gününün güzel geçmesi dileğiyle .11 haftalık gebeyim Troidim var benim ve 18 lehte kadar çıkıyor Sefaköy medipol Dahiliye bölümnde cuma beye gidiyorum hiç memnun değilim öneriniz varsa çok memnun olucam yarın kontrolüm var 🙏🌸