Cansusn Herkese merhaba, suan 36+3 haftalik hamileyim. Sabah peceteye sarımsı ve icinde bi nokta da pembemsi olan bir leke geldi. Akinti gibi. Bu nişan olabilir mi ? Endiselendim. Doktora hemen mi gitmeliyim sizce? Buarada daha once birer ay ara ile pembemsi kanamam olmustu. Bir sorun yoktu. Ancak bu daha farkli sanirim.
Anakralice Cansusn bendede hafta sonu aynısı oldu kasık ağrısı da olmuştu doktorum doğumun yaklaştığını söyledi bugün
Cansusn Deletedmom15257 sumuksu degil yapis yapis da degildi. Akinti gibi. Doktoruma yazdim cevap bekliyorum bakalim. Cok tesekkur ederim destek icin.
Sibel3434 Bend3 36 +5 günlük hamileyim benim de bugün afedersiniz ama sümüksü uzayan bir akinti geldi beyaz kokusuz normal mi acaba bu haftalarda 2 gündür de hurma yemeğe başladım bel agrım var adet sancısı gibi olmazsa yarın kontrol e gidecem
Cansusn Herkese cok tesekkurler destek icin. Biraz internetten baktim sanirim bu nişan degil. Nişan daha yogun ve fazla. Bendeki daha az ve suluydu. Ayy kizlar hamilelik neler dedirtiyo insana iyice detay verdim kusura bakmayin :) allah hepimizin bebislerini saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.
Cansusn Derinimm 10 gun ara ara mi geliyordu? Ben de baska turlu kanama olur diye korkuyordum. Doktorlar kanamada endiseleniyor diye. Ama sanirim o bayagi adet kanamasi gibi olanlar icin gecerli.
Derinimm Cansusn senin dedigin akinti gibi degil mi kahverengi benim 10 gün hergün sürdü sürekli degldi ama hergun gordum kirmizi kan olursa tabiki tehlikeli ama bu senin dedigin normal yinede doktoruna gorun
Cansusn Derinimm evet benimki akinti kivaminda. Sadece icinde pembemsi bi leke vardi. Ben de takip ediyorum simdi carsamba gunu kontrole gidicem bakalim. Cok tesekkur ederim 🙏🏻
Cansusn Anakralice kac haftaliksin? Yaklastikca demekki artiyor belirtiler. Ben de carsamba gunu kontrolde ogrenirin detaylari. Cok tesekkurler 🙏🏻