EsraAltun
Esenler avicenna hastanesine gıden varmı acaba ? Doktor onerılerınızı alabılırmıyım. Ben 31. Haftalık hamıleyım. Dogumumu yogun öneri üzerine o hastanede yapmayı dusunuyorum. Hemsıreler ve ebelerı cok ılgılıymıs. Gıdenler tecrubelerını yazarsa cok mutlu olurum 😊 tesekkur ederım sımdıden