36+4 te covid olmustum çok ağır geçirdim 12 gündür hastanedeydim 37+1 de sezeryan olmak zorunda kaldım tedaviye başlayabilmek için.cunku covid ciğerlerime inmişti doğum yapalı 1 hafta oldu dun taburcu olduk eve cıktık ancak sezeryan olduğumdan beri dikiş yerlerim o kadar acıyor ki afedersiniz WC’ye doğrulup yürüyemiyorum iki büklüm sürünüyorum resmen acıdan.Bu durumu daha kolay atlatabileceğim daha çabuk toparlanabilmk için yapabileceğim önereceğiniz birseyler var mı 😞