Pinaruyumaz
Normal doğum konusu hakkında bilgim yok. Bende ince bağırsak rahatsızlığı var. Doktorum çok önermedi normal doğumu. Bende zaten normal doğumdan korkuyorum diye hemen kabul ettim sezeryanı. Ara ara ağrı azalıyor gibi oluyor sonra gene başlıyor. Devamlı bir idrar yolu enfeksiyonu sorunu oluyor. Bir de üstüne onun ağrısı gelince İnan hiç çekilmiyor. 10 gün iyiysem 20 gün ağrılı geçiyor yani:))) ama genede stentin ağrısı 3 evre böbreğin ağrısından kat kat iyidir:)))