Mest12 yanı tanıdığım da uyuz oluştu ama onların ilaçları sana nasıl olur bilmiyorum cunku hamılesın doktora git bence doktor merhem verıyor hemen gecıyor bızımkıler bı haftada ıyı oldular bebeğe de gecebılırmıs cunku o yüzden onlemını al derım ben yanı sıra da beyaz sırke karbonat limon ile banyoda biraz karışım yap vücuduna sür o da çok etkılı