Tgcycl hadi inşAllah darısı bize 😍 bunu duyduğuma cidden sevindim bizimde iki düşük olması sebebiyle doktor aşılamayı mantıklı bulmuyorum dna kırılması oluyordur bir yerde sağlıklı embriyo elde edilip olacak inşAllah dedi bakalım stresimi azaltmayı deniyorum başarırsam iyi olacak
İlaçlarınızın tutarı nasıldı çok gitti mi ilaçlara ?