Leylosacl Deletedmom_29 çıkabilir ben 3 gün önce kaset test yaptım iki çizgide patladı kıpkırmiziydi güzel haberler alın insallah gebesinizdir
Ahsen34 Deletedmom_29 kuzum 19 gün gecınce yap. Yoksa hep stres oluyor. Çıksa bır dert çıkmasa bir dert. Yok kese göründü yok görünmedi. Kalp duyuldu duyulmadı. Beta neden artmadı 🤦🏼♀️
Mizgin2020 Deletedmom_29 bence yap varsa çıkar hem günün zaten hadi yapta çift çizgi görsün gözlerimiz
Ahsen34 bhbebikannesi bende dıyorum ne 19 u 🤦🏼♀️ Yanlış yazmışım kusura bakma canım 10 gün sonra yazacaktım
Deletedmom_29 Leke leke kan geldi adet günüm zaten bugün , sanırım gebelik yok başka bir şey için leke leke kan gelmez sanırım üzgünüm
Merveismail3 Deletedmom_29 yerleşme kanaması da olabilir ama gence bi test yapsan ? Yaptın mi bilmiyorum ama
Deletedmom_29 Merveismail3 Sonucunu görmek istemiyorum yapmadım eşim asker doğuda görev yapıyor ben yanına gidemiyorum çocuk yapmak bile izinden izine bir daha izni seneye Temmuzda şuan negatif çıkarsa çok üzüleceğim çok ümit bağlamıştım elim kolum olur diye 😔😔
Deletedmom_29 Merveismail3 yaşadığım ağrılar daha önceki adetimde yaşadığım gibi değil kasık ağrıları bıçak batıyormuş gibi bel sırt ağrısı
Deletedmom_29 Merveismail3 annemlerin evinin yanına ev açtım kayınvalidem farklı şehirde oraya gidiyorum kendi evime geliyorum zaman geçirmeye çalışıyorum