2_erkekannesi_ benim de 2.hamileliğim, aradan 5,5 sene geçti ama ilk günki heyecan var. Yalnız ilk oğlumda çok rahattı, ne mide bulantısı yaşadım doğru dürüst ne başka bişi, şimdi de oğlum olacak Allahım izin verirse, 15.haftama kadar mide bulantısı, halsizlik duygusallık hepsini yaşadım. Çok şükür 22.haftamıza geldik 😍