_handenurrr Bayanlar yenidoğan bez kaç numarasını aldınız ve ne kadar alınmalı birden büyüyorlar ziyan olup kalmasin. Ve ne marka kullanıyorsunuz
Seda6019 _handenurrr evet memnunum sızma taşırma yasamadık hiç suanlık iyi gidiyor. Kalıbı da dar değil günde 7 8 kesin gidiyor. Başlangıcı için 200 tane falan alabilirsin
Morvy _handenurrr sleepy 210 adet 1 numara aldım kızım 3100 gram doğdu hiçbiri ziyan olmadı siz küçük gelir diyenlere bakmayın sonuçta çocuk 5 kilo doğmayacak
Sedefavc _handenurrr slepy 1no aldim 80tane ilk etapta çok almaya gerek yok belki bebeğe iyi gelmez. Oyuzden 1no yu makul bir adette alıp deneme yapabilirsin
Sedefavc Ve 1no kcuuk gelir 2al diyenlere kulak asıp 2no alma çocuk 3600bile doğsa poposu zaten nekadar cik ki her türlü 1no daha iyi oluyor. 2.gebeligim tecrübeme dayanarak söylüyorum
badembid Sedefavc kesinlikle katılıyorum 2 numara çok büyük geliyor ve aşırı sızdırıyor sonra çok saçma 2 numara almak
balpetegim_35 _handenurrr 1 numara 120li ,2 numara 112li molfix aldım. Sleepy sızdırma yapıyor dedi kullanan arkadaşlarım.
Withbaby Çiçeksepeti indiriminden sleepy bio natural 1 numara aldım 192 adedi 99 tl idi 2-5 kg aralığındaydı ☺️