azime-26 Ben 2 gebeligimde de idrar testi yapıp çizgiyi görünce hemen kadın doğumdan randevu alıp doktora gittim. Kan testi yaptirmadim ikisindende. Zaten doktor kese görünce 1 hafta içinde tekrar çağırıyor. Hayırlı olsun güzel, hayırlı bir hamilelik geçirirsiniz inşallah 😊