Zlemmm Hanimlar merhaba.Gebelikte lazere gideniniz varmi.Doktorunuz onerdi mi.Gittiyseniz en son kacinci aya kadar gittiniz
Mrv1007 Zlemmm doktorumdan onay aldım ben, gebelikte bir zararı yokmuş lazerin. Ancak hem acısı beni rahatsız ettiği için hem de gebelikteki hormonal dengesizlik yüzünden tüylerde değişim olduğu için ben kalan seanslarımı doğum sonrasına aktardım.
Zlemmm Ben sadece yuzum icin diyorum baska bolgelere gitmiyorum ama yuzum suan cok cikti o yuzden cok kararsiz kaldim ya😑
kubracyln Zlemmm bende aynı durumdayım kendim evde yapıyordum yüzüme yapmakla yapmamak arasında kararsızım çok çıktı yapmayınca da bu hafta doktoruma sorucam 🙄
Pirayeada Ben gittim sonra hamile kaldım ama bekarliktan gitmeye başlamıştım. Şimdi tek tük çıkıyor onlari ’da doktor eldiveniyle alıyorum.
iremcannn1907 Zlemmm bence öyle nolur nolmaz 🤷🏻♀️ Gebelikten önce 6 seans gitmiştim o kadar azalmıştı ki hamilelikte bıraktım resmen kıllar fışkırdı ya hiç lazere gitmemiş gibi oldum 🤦🏻♀️ Folik asit falan kullanıyoruz ya ondan sanırım
kubracyln Zlemmm sorucam bakalım bi inşallah sıkıntı olmaz der gerçekten çok canımı sıkmaya başladı çünkü 😏