crash 36 haftalığım suyum azalmış bebek aşağıda...ve 2,430 kilo. Kaygılıyım :( bu durumu yaşayan var mı?
Esmaal crash bende 36 haftada ikiz doğum yaptım kiloları ultrason a göre 2400 ve 2600 çıkmıştı. Doğumda 2400 ve 2200 doğdular.gayet sağlıklılar içini ferah tut canın
Gamze06 crash benim kızımda 36 haftalıkken 2.600 kilo doğdu birkaç gün küvezde kalmıştı inşallah bi sıkıntı olmaz telaş etme küvezde bile yatmayabilir. Hayırlısıyla alın kucağınıza.
Duzenliozkan12 Ultrason kiloyu çok yaniltiyo doğuma girmeden baktı doktor 2.900 dedi ama 2 kilo doğdu
Elfidam ZeykemKaya siz bu açılmayı hissettiniz mi. kontrole gittiğinizde doktorunuz karından bakarken mi söyledi
Duzenliozkan12 ZeykemKaya benimde 3 cm açılmam vardı 30 haftadan beri 35 kadar geldik öyle sonra suyum azaldı sezeryana aldilar mecbur
Birglbiray Görümcem 35te doğum yapmış küveze bile almamışlar sütü hemen gelmediği için sarılık olmuş birazcık o kadar ferahtlat içini canım doğum yapsan da bebişin gayet sağlıklı olacaktır üzülme sen