asliiyorgunn hastanede kaldığım sürece uyuşukluk geçtigi gibi gelip iğne yaptılar bana ağrı kesici anında rahatlatıyordu , yoksa dayanılacak gibi değil ilk günler , sonrasında evde kullanman için ağrı kesici veriyorlar ilaçlarını saati saatine içersen iyi hissedersin ama ilaç etkisi geçince Allah’ım ağlıyordum cayır cayır yaniyordu