TubaPnar Merhaba hanimlar 40+4 gunluk hamileyim ama kizim bi turli dogmuyor sancilarim gel git ama yalanci gibi geliyor sanki hic dogmayacak gibi hissediyorum bugun kotrolden geldim acilma falan yok bi oneriniz varmi sancilari hizlandiran
ZeykemKaya TubaPnar benım arkadasında 40+6noldu hala acılması yoktu doktor elını bıle sokamamıs yanı o derece sonra mecbur spınal sezaryan oldu suan bebıs 4 gunluk Allah sızıde kurtarsın doktoru dınleyın bence sıkıntılı zaman cunku ne olur ne olmaz
Nihlem TubaPnar açılma olmadan suni sancı nasıl verecekler benim bildiğim açılma olması gerekiyor 1cm olsa bile canım
Deryak Yürüyüş yapın avm gezin squat yapın merdiven çıkın ilişkiye girin perine masajı var onu öğrenim yapın