40+ 4 de tüm gün temizlik yapıp AVM gezdikten sonra plates topunda suyum geldi. İdrarım olduğunu düşündüm hep korkuyordum nasıl ayırt edicem diye ama bildiğiniz şu akiyo engel olamıyorsunuz. Dusumu alıp hastaneye gittim sancım başladı tam 9 saat sancı cektim kendi sancım bu arada suni verilmedi çoktu çünkü ancak sadece 3 cm açilmam oldu. En son imdat kurtarın beni dediğimi hatırlıyorum. Doktorum çatlamamam için sanırım sezeryane aldı. Bebeğin suyu bitmişti acilmada çok zor ilerliyordu. Sezeryanla kızıma kavuştum. Ancak bu kezde ameliyat yerlerim dikislerim kasıklarım berbat halde ağrıyor. Ne çektiğimi bır ben Bir Allah bilir. Sormak istedikleriniz varsa yorumlara 🤗😁🥴