Kızlar 40+2. Haftamdayım iki gündür karnımda ve belimde aniden giren ağrılar oluyo çok keskin nefes aldırmıyo bugün doktor kontrolüm vardı nst de sancı falan çıkmadı zaten düzensiz aralıklarla geliyo ve idrarımı yaparken de inanılmaz bi ağrı var ben çektiğim ağrıdandır diye düşünmüştüm ama bence onunla alakası yokmuş çarşamba sabahı 6 da hastaneye yatışım yapılıcaktı suni sancı denemesi için ama bu şekilde napıcam bilmiyorum sizce enfeksiyon olabilir mi sürekli vuruyo belime ve karnıma ağrı