Nananusha
Dogum yapan deneyimli anneslerimiz. biz hamilelelerede onemli onerileriniz neler ola bilir? mesela doguma nasil hazirlnmamiz gerekir . dogumdan once hurma ve meryem ana nasil tuketilir. ne zamandan baslanmali? doguma giderken neler yememiz veya yemememiz lazim? hersey cok merak ettigimiz ve tecrubeli annelerin onerileri cok isimize yaraya bilir. cok korkutucu paylasimlar gorduk son zamanlar ve bu dogum korkumuzu dahada artirdi bu yuzden bize onericeginiz hersey cok isimize yarayacaktir. onceden tesekkurler
Gulcanyel
Hurma istediğin zaman yiyebilirsin canim hiç bir zararı olmaz illa doğuma yakın yenir diye bişey yok önceden de ye bol kalsiyum olduğu için bebeğine de yararı olur Meryem Ana otu ile hiç bir bilgim.yok denemedim. Sana kendi doğumu anlatayım her zaman gittiğim doktorum bana çatalın dar sezeryan deyince ertesi gün başka hastaneye gittim o ne diyecek diye anında yatisim yapılması gerektiğini söyledi 3 cm açılmam varmış neyse cuma günü yaptım öğlen gibi nst de sancim yüzde yüz çıkıyo fakat bnde tık yok doktor cumartesi ye kdr bekledi suni vermek istemiyorum belki sancin gelir dedi o zamana kadar 6 cm açılmam oldu ama sancim yok acı çekmiyorum sonra doktorum suni sancı verdi cumartesi 3 gibi akşam 9 buçukta doğuma aldılar normal yaptım bu arada demem o ki korkulacak hiç bişey yok sonuça odaklan yeter ikinmalarini çok güzel yaparsan doğumun o kadar güzel olur yarım saatte doğurdum ben ilk olmasına rağmen 3 kere ikindim ebe karnıma çökünce çıktı zaten bebişim biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 😊