MoM173 ben bebeğimin kilo alması için değil de daha çok sağlıklı gelişebilmesi için uğraştım aslında. ☺️ Her gün mutlaka kaşar peyniri yiyorum tost veya bir kaç dilim olarak kahvaltıda. Ballı muzlu süt içiyorum (önceden her gündü, şimdi 1 2 gün arayla). 2-3 kaşık pekmez içiyorum her gün. Meyve olarak üzüm, mandalina canım istiyor sadece. Tavuk, et, balık aralıklarla. Unutmadıkça ceviz. Onun dışında canım ne isterse yiyorum yemekte ama hazır paket gıdalar asla tüketmiyorum. En önemlisi ben aşırı su içen biriyim. ☺️ Benim bebeğime en çok ballı muzlu süt ve kaşar peyniri kilo aldırdı bence ama sizin şekeriniz var ise sütü sade için. Ve her gün 1 kase yoğurt yiyin, mümkünse ev yoğurdu. Baklagil de öneririm. Bol su içmeyi de unutmayın. 🙏🏻🌸