Eylul966 senin yine iyi benim çocukluğumdan beri hep içimde kızım olursa adı Ayşe olur diyordum eşimde bunu bilirdi ilk kızıma hamile kaldığımda cinsiyeti öğrenince hep Ayşe diye konuştuk doğum yaptım kimlik çıkarmaya gittiğinde Beni arıyor kızımızın ismi Semanur olsun mu diye ben şok oldum aylardır Ayşe diyorum şimdi mi söylüyorsun dedim Tamam o zamana Ayşenur olsun o zaman dedi 😂 Ayşesi olsuna yanına ne istiyorsan koy dedim Ayşenur oldu kızımın adı ikinci kızıma Zeynep koydum şimdide 32+5haftalık ikiz erkeklerime hamileyim eşimin isteği Mustafa bende kabul ettim diğerine de kızlarım Ömer istiyorlar bu sefer onlara bıraktım güzel isimler diye