Kızlar 34+3 haftalığım erken doğum riskim var daha sabah doktora gittim nst falan normaldi ama şimdi belimde ve bacağımda acayip bi sızlama çekme var mafetti beni ve belime ara ara bıçak batıyo gibi oluyo ama o şiddetli değil genelde yatıp kalktığımda falan bu sancı mı normal mi anlamıyorum ben yardımcı olun lütfen kasılmam hiç yok 😥