Semanur36 Merhabalar eşimin sigortası Yok. Bir arkadaşımın eşide sigortalı değildi, annelik sigortası yapmış devlet hemen. Fakat ben özel hastaneye gittiğim zaman bende çıkmıyor. Annelik sigortası için bir yerlerimi başvurmam lazım
Aycha Semanur36 Merhaba, giitiğiniz özel hastanenin SGK ile anlaşması varsa; sigortalı hastalar ne kadar ücret ödüyorlarsa; siz de bu indirimli ücreti ödeyerek kadın - doğum bölümünden hizmet alabilirsiniz. Ancak devlet hastanesine giderseniz; gebelikle ilgili muayene ve doğum için herhangi bir ödeme yapmazsınız.