Pogacayanak
Merhaba,
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Allah tamamına erdirsin, sağlıcakla kavuştursun evladınıza.
Ama sanıyorum ki bu endişeler hiç bitmiyor, bitmeyecek.
Hamileliğimin başından beri kanamalar, düşük tehlikesi gibi daha bir çok farklı sorunla karşılaştım. Hep ilk üç ay biterse rahatlayacağım, ikinci trimesterda daha iyi olacağım aman bi 30 haftayı göreyim, 35. haftayı görürsem artık doğsa da sorun yok hiç birşeyi kafama takmayacağım diyordum ama şu anda 36+3 haftalık hamileyim kafamın içi nasıl allak bullak anlatmaya kalksam sayfalar yetmez. Artık kabullendim sanırım anne olmak bunu gerektiriyor.
Hani derler ya dokuz ay karnında, birkaç yıl kucağında, bir ömür kalbinde taşıyacaksın diye... doğruymuş gerçekten...
Onun için, evladın için endişelenmeyi hiç bir zaman bırakmıyorsun ben bunu öğrendim...
Ama herşeye rağmen aptal aşıklar gibi gülümsemek, onu hayal ederek ve hissederek mutlu olmak işte bunlar da diğer tüm sıkıntıları alıp götürüyor.😌