Dışardan bakınca bir bulantı bir baş dönmesi Olarak görünen gebelik an itibari ile beni bitirdi.
İlk 4 ayım günde 5 kereye ulaşan markette bile kusturan bir dönemdi. Kusmalarım geçti çok şükür dedim ve gebelik kaşıntısı başladı en zoru buydu gebeliğimin asla geçmeyen vücudumu kabar kabar eden 3 aylık kaşıntı. Kaşıntım da geçince kabızlık, mide yanması, kemik ağrıları, kansızlık ile gebeliğimin son 2 ayını da tamamlamak üzereyim. Son 2 haftam kaldı. Oğlum ne zaman gelir bilmem ama bu 9 ay beni çok yordu. Onun için çektiğim herşeye değer ama gebeliğin bu kadar zor olması beni ikinci çocuk düşüncesinden soğutttu. Sizde durumlar nasıl en çok ne zorladı sizi beni en çok kaşıntı zorladı sabaha kadar ağlar uyuyamazdım 🤷🏼♀️