Hamidem Kızlar cok ozurdileyerek yazıyorum ben 38+3 kızım olacak insallah biraz bel agrım vardı WC girdim beyaz şeffaf. Bi. Sumuksu birsey geldi acaba doğum belırtısı olabilir mi yada neden olabilir ilk defa gördüm
Glhnss Hamidem doğumunuz yaklaştığında bu tarz akıntılar yaşarsınız eğer kanlı gelirse doğum başladığını gösterir 🙏
Deriin Hamidem aynı haftamız dün fena kasılmalarım bel agrısı oldu bugun de aynı şekıl şuan belim agrıyor adet olcakmişim gibi his var :/
Zehrayenianne Hamidem nişan gelmiş olabilir nişan illaki kırmızı olacak diye bişey yokmuş sarı yeşil beyaz kahve de olabilirmiş. Nişan Doğumdan 1 hafta önce de gelebilirmiş doğum sırasın da da doğum belirtisi olabilir ama emin olmak için sancını beklemelisin bence
Milasu Hamidem merhaba bende 38+4 oldum.adet sancilarim ve kasik agrilarim var ama bel agrim yok dogum sancilarimidir
Hamidem Glhnss kanli degıldı normal di bide adet sancısi gibi agrım oluyor. Direk kasımdan vuruyor ama
Hafsa123 Benimde geçen çarşamba geldi hala beklşyorum 38+5 deyim yakındır adet sancılarıda başladı normal sanırım
Hamidem Hafsa123 benımde adet sancılarım başladı ve ayağa kalktıkça bacağıma yükleniyor sanki hadi hayırlısı artık. Sağlıklı sıhhatli olsunlarda bi
Glhnss Hamidem doğumunuzun yaklaştığının habercisi bu durum sağ Salim alırsınız inşallah bebeğinizi kucağınıza ☺️🙏
Hamidem Bide benım karnım. Yani diğer adıyla kasikmalrım cogaldi bugun Bide göğüsüm sizliyor hayırlısı olsun inşallah 🙏
Hamidem Zehrayenianne sancım gelmeden gitmem zaten en iyisi sancimi evde çekmek karnım sertleşiyor bi An
Beyzaguven1 Hamidem bizde 37deyiz. Beyaz sümüksü akıntı var ara sıra .Ama kanlı degil bizimkide yaklastı o zaman 😋😂
Zehrayenianne Hamidem doğumun gelirse karnın da düşer canım aşağı iner karnın böyle rahatlık hissedersin. O da doğum belirtisiymiş
Beyzaguven1 Hamidem himm benimki 1 hafta önce başladı demek istedim 😂 yani 2 günde bir falan peceteyle silince farkettiğim bişey diger akıntılardan farklı
mhbbbera KıZlar birsey soracam bende 37+3 üm Son günlerde hurma tavsiye ediliyor ya hani baslayayımmı gğnde 4-5 tane yemeye siz yiyormusunuz