Merhaba kızlar 39+2 doğuramayanlarda yine bugün listedeyim 😊
Artık her gören her arayan doğur artık ne zMAn doğum diye baskılanmaya başladılar. Ne kadar gülsem de içten içe sinirlerim bozuluyor ve eminim Rahim içini yumuşatmama da engel oluyor.
Doğum başlaması için hurma yemek, pilates, cinsel ilişki, merdiven inip çıkmak, ahududu yaprağı çayı vs duydum çoğunu da uyguluyorum ama çörek otu diyen 1-2 kişi oldu bugünlerde. Arama butonu olmadığı için aratamadım bilgisi olan var mı ya da duyan bilen. Çörek otu, yağı vs çok bilgim yok?