Slatutar Esma00 bende bu doktora geçiş yapmayı düşünüyorum fakat 30. haftamızdayız sizce tavsiye edermisiniz
24derya_11 Esma00 bn adıyaman da oturuyorum dr oraya cerrahi hastanesine geçti şiddetle tavsiye ediyorum süper bi dr 4 aydır sezeryan doğım yaptım ilgi alakası süper
Znur1997 Esma00 aa hangı hastane de yapacaksnız dogumu? Benm 2.gebelıgım ılk bebısım seseryan oldu ıcn bu da seseryan
Esma00 Slatutar bende bazı sebeplerden dolayı 30 haftalık civarında geçtim ben memnun kaldım bilgili bir doktor