Yzaman olabilir tabi iki isim olayını bence pek sevemiyorum ama soyisim her şekilde uyuyor diye düşünüyorum yani alışkanlık . Soyismim Erdem di çok beğenirdim yakıştırırdım adımla evlendikten sonra bişar oldu başlarda yadırgadım ama şimdi yakıştırıyorum zamanla uyumlu geliyor yani 😬😬