ArzuDerinD Kizlar merhaba 33 de kontrole gittim dr kilosu herseyi gayet güzel dedi 2050 gr di sizin nasildi merak ediyorum acaba bundan sonraki zamanlarda ne kadar aliyor?
ArzuDerinD Jdjdjdjdjjxjzjz masallah 🧿 38e kadar acaba 3 u bulur mu merak ediyorum bende ilk kizim 35 haftalik dogdu 2260 di kilosu boyu 46cmdi buda oyle gidiyor gibi geldi bana ama genede haftada kac kilo aliyor ne kadar almasi gerekiyor pek bilemiyorum
minikkusummm Melikemreclk bizim 28+3de 1500 demisti, iki hafta ilerideymis. Sizede öyle birsey dediler mi acaba?
ArzuDerinD kadifemsii son haftalarda daha mi cok aliyor o zaman ben uygulamadan baktigimda hep uyumlu gidiyoruz ama genede tedirgin oluyorum tabi kilo da önemli bir etken malum Kuvez korkusu…
kadifemsii ArzuDerinD sağlık önemli canım doktorum zamanında doğan 2.5 kg bebeği erken doğan 3.5 kg bebeğe tercih ederiz demişti. Ama dediğim gibi son haftalarda hızlı kilo alıyorlar kızım 38. Haftada 3.400 dü 40+3 te 4.100 doğdu sadece o haftaki kilosu aklımda. Kuruyemiş süt muz kaşar meyve kilo aldırıyor diye biliyorum
Tugba1453_ Ben 30 haftalik 2200 grm biraz iri zaten benim 4 kilodan aşağı doğumum yok bu arada 4. Bebeğim inşallah,)
ArzuDerinD kadifemsii ben ilk kizimda 35 haftalik dogum yaptığım icin ileri haftalari goremedim yani ne kadar kilo aldigini bilmiyorum suanda olan agirligina gayet guzel dedi tabi dusuk agirlikta kuveze alinmasina bi sebep oluyor diye korkuyorum…
gozde3592 ArzuDerinD benim o haftadayken 2.146 gramdı çok normal kilosu sizinde ama doktorum bana meyvayı kestirmişti özellikle muzu son haftalarda cok alıyormuş bebekler normay doğum düşünüyorsanız dikkat edin demişti
ArzuDerinD gozde3592 2. Gebelik malesef sezeryan olucam o yuzden 38 diye düşünüyorum geneli 38de oluyor bakalim insallah sağlıkla dogsunlar da 😍
kadifemsii ArzuDerinD 2.5 kg ve üzerini kuvöze almıyorlar diye biliyorum inşallah böyle birşey yaşamazsın sağlıkla kucaklarsın yavrunu