Msl_ege benimde ilk gebeliğim 24. haftamda rahim ağzı kısalmam oldu aynı şekilde progestanla devam ettik 35 haftalık olduk. Çok korkuyorum bir daha gebe kalırsam yine aynı şeyi yaşarmıyım diye, hadi bu sefer 24 haftaya kadar rahattım sonra yattım birdahakinde baştan beri mi yatıcam hep bunu düşünüyorum😔