Bende 17 haftalık hamileyim birincş dozum gebelik öncesiydi geçen ay ikinciyi vuruldum doktorum üçüncüyü de vurabilirsin dedi sinovac oldum üçüncüyü de sinovac olucam kesinlikle gebelikte aşılı olmak gerek diye düşünüyorum ben gebelikten önce covidken ilaçlarla zor atlattım hastanede yattım çok korkutuyordu beni o yüzden.