yaseminc Canım sıkkındı eşimle sorunumdan dolayı çok ağladım hıçkıra hıçkıra karnımda hiç bir ağrı falan yok ama Bebeğim hiç hareket etmiyor 2 3 saattir normal de ederdi ve yumuşadı bi anda karnım canım çok sıkkın bi bilgi verebilir misiniz 😕😟😔😞
Glhnss yaseminc çikolata varsa evinizde veya tatlı şeyler yiyip sol tarafınıza yatıp bekleyin siz strest yaptıysanız hissetmiş olabilir ama bunun bebeğe bir zararı olacağını düşünmüyorum daha fazla strest yapmayın lütfen 🥰
hayatt11 yaseminc bebek hisseti canm üzüntünü oda aglıyo icerde bende de oyle oluyordu korkma birşey yok alahın iznyle uzulme dinlen karnını ufala muzik aç geçer kaç haftalıksın
Hamisannesi yaseminc bebek senin yaşadıklarını hisseder oyuzden olabilir sakinles ve güzel şeyler düşün sol tarafa uzan pozitif düşün biraz canım strese girme
yaseminc Teşekkür ederim güzel mesajlarınız için iyiki varsınız güzel insanlar 36 hafta 4 günlük çikolata yedim duş aldım deli gibi karnımda hareket bekliyorum bakalım 😞konu başlığını da nasıl açacağımı bilemedim üzüntüden 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Zeynep9120 yaseminc bazen sesszleşiyolar bnmde 2 gun sessz böyle elimle dürtmeden hareket etmiyo gbi oluyo 3.gun coşuyor sıkma canınıı moralini bozma bebegını dsun cnm