Glhnss Zubeyde_ 23 haftaya kadar hissetmemeniz normal merak etmeyin ilk gebeliğinizse 20. Haftadan sonra hissedersiniz ancak
Deletedmom5545 Zubeyde_ 17. Haftama girmeden hissetmeye başladım ben ama çok nadir oluyor özellikle geceleri uyandığım zaman hissediyorum
Zubeyde_ Kamusbuglem aynen cnm bende oyleyim 2.gebeligim ama hissetmiyorm sorun mu var die korkuyorum bazen
Cicibebe1 Zubeyde_ Ben şuan 18+1 oldum nerdeyse 15 haftalıktan beri hissediyorum 2.ci gebeligim bu arada :)
Merwenursaka İlk gebelik olunca geç hissediliyor ben 20 haftalıkken tam olarak hissetmiştim, şimdi 33 haftalığım kafasını bile dayıyor 😂😂